کد خبر 297661
۳ تیر ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۶

نگرانی اسرائیل از اسارت نظامیانش در جنوب لبنان

نگرانی اسرائیل از اسارت نظامیانش در جنوب لبنان

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه نسبت به احتمال اسارت نظامیان این رژیم در شهرک «کفر تبنیت» ابراز نگرانی کرد.

به گزارش حیات به نقل از تسنیم، منابع صهیونیست شامگاه سه‌شنبه نسبت به احتمال اسارت نظامیان این رژیم در جنوب لبنان ابراز نگرانی کردند.

نشریه «واللا» به نقل از یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد: «اسرائیل نگران احتمال اسارت نظامیان در کفر تبنیت و مجبور شدن به تبادل آنها با جنگجویان حزب‌الله است که در تونل‌ها گرفتار شده‌اند».

این منبع که نامش فاش نشد، اظهار داشت: «به سربازان اسرائیلی دستور داده شده است که برای محافظت از خود، به صورت دو نفره و سه نفره حرکت کنند».

پیش از این نیز روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از ترس و درماندگی نظامیان صهیونیست در برابر پهپادها و کوادکوپترهای انفجاری حزب‌الله در جنوب لبنان خبر داده بود.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha